Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kategorie produktów Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 46 z 50)

Kategorie produktów

  • Magia soli - Sól Kujawska

    Poniedziałek, 19 marca 2007

    Sól to jedna z najstarszych przypraw towarzyszących człowiekowi niemalże od zarania dziejów. Bezcenną właściwością soli był jej dar podnoszenia smakowitości potraw, ale jeszcze ważniejsze były jej właściwości konserwujące, dzięki którym zapasy mięsa, ryb i innych produktów można było długo przechowywać. Czytaj więcej »

  • Papierosy - niski segment cenowy

    Poniedziałek, 19 marca 2007

    Segmenty cenowe Low i Ultra Low stanowią łącznie niemal 40% (źródło: Cyber, styczeń 2007) udziałów w całym rynku papierosów formatu KS. Segment Ultra Low wykrystalizował się relatywnie niedawno, podczas gdy segment Low może poszczycić się długą rynkową tradycją i stabilnością na przestrzeni ostatnich lat. Segment UL odnotował natomiast dynamiczny wzrost w latach 2004 i... Czytaj więcej »

  • Pod koniec 2006 roku znacznie wzrosły ceny podstawowego surowca do produkcji piwa - słodu i chmielu. Z jednej strony sytuacja wpłynie na poprawę rentowności producentów słodu ale z drugiej może spowodować wzrost cen tak chętnie spożywanego w Polsce trunku, jakim jest piwo. Jak obecnie wygląda rynek słodu i chmielu w Polsce? Czy podwyżka cen surowca zostanie przeniesiona na... Czytaj więcej »

  • Woda na sklepowych półkach

    Poniedziałek, 19 marca 2007

    Wody które rozlewana są do butelek i innych pojemników przeznaczone do sprzedaży pochodzą z ujęć podziemnych i muszą posiadać swą pierwotną czystość. Zapewnia to że są one zdrowe i nie spowodują u człowieka chorób wywołanych przez bakterie lub też inne zanieczyszczenia. O nich mówi się potocznie, że są „krystalicznie czyste”. Czytaj więcej »

  • Rynek lodów w Polsce

    Piątek, 16 marca 2007

    Badania rynkowe pokazują, że następuje dynamiczny rozwój całej kategorii lodowej w Polsce. Rynek lodowy wzrósł o ok. 11% w porównaniu z rokiem ubiegłym, przy czym sprzedaż lodów impulsowych odnotowała 6% wzrost, a lodów familijnych aż 21%. Rynek staje się również coraz bardziej konkurencyjny, głównie z powodu dynamicznego wzrostu sprzedaży marek własnych. Czytaj więcej »

  • Rynek majonezów jest rynkiem, który cały czas się rozwija. Dodatkowo przed Wielkanocą jak i przed Bożym Narodzeniem jego sprzedaż znacząco rośnie. Święta, to dobry okres dla majonezu ponieważ Polacy są przywiązani do tradycyjnych smaków, a w tym okresie jedzą dużo jajek i sałatek. Chętnie sięgamy także po inne przyprawy płynne, takie jak ketchupy, musztardy czy różnego... Czytaj więcej »

  • Kefir - smaczny i zdrowy

    Piątek, 16 marca 2007

    Proces produkcji mlecznych napojów fermentowanych przebiega przy udziale mikroorganizmów, które powodują proces fermentacji laktozy. Do głównych produktów mlecznych wytwarzanych z udziałem kultur bakteryjnych zalicza się kefir, jogurt oraz maślankę. Czytaj więcej »

  • Kosmetyki dla młodzieży

    Piątek, 16 marca 2007

    „Kiedy ma się naście lat – chce się poznawać świat, bawić, cieszyć młodością i zdrowym wyglądem. Tymczasem, niejednokrotnie przeglądając się w lustrze, ciągle coś przeszkadza – a to błyszczy się czoło lub nos, a to znowu pojawił się pryszcz lub zaczerwienienie.” Tak rozpoczyna się opis jednej z serii kosmetyków firmy Bielenda - kosmetyków dla... Czytaj więcej »

  • Czas przed Wielkanocą to gorący okres wiosennych porządków, które obejmują nie tylko codzienne czynności mające na celu utrzymanie czystości w domach, ale także dokładniejsze i bardziej precyzyjne działania. Dla sprzedawców oznacza to wzmożone zainteresowanie klientów środkami czyszczącymi w szczególności tymi przeznaczonymi do mycia i pielęgnacji podłóg oraz mebli. Czytaj więcej »

  • Firmy WA-PRO i HP stworzyły wyjątkowy zestaw mobilny, dzięki któremu menedżerowie oraz właściciele przedsiębiorstw nie muszą już rezygnować z wymarzonego urlopu. Przenośny komputer z nawigacją, funkcjami rozrywkowymi oraz mobilnym systemem do zarządzania pozwoli im w pełni cieszyć się podróżą, zapewniając dostęp do informacji na temat firmy i sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Decydując o wyborze programu do obsługi firmy, przyszły użytkownik chce spośród wielu dostępnych na rynku programów wybrać najbardziej dla siebie odpowiedni, aby z zadowoleniem i pożytkiem stosować go przez wiele lat. Czytaj więcej »

  • Rynek ciastek

    Czwartek, 01 marca 2007

    Segment ciastek i wafli stanowi łącznie wartościowo blisko 30% polskiego rynku „confectionary” a wolumenowo ponad 38% tego rynku. Według danych ACNielsen (sierpień 2005-lipiec 2006) sprzedaż w tym segmencie w ujęciu wartościowym wyniosła ok. 1 mld 334 mln zł i wzrosła w porównaniu do poprzedniego okresu (sierpień 2004-lipiec 2005) o blisko 7%. Spadek odnotowały jedynie... Czytaj więcej »

  • Mała czarna - rynek kawy w Polsce

    Czwartek, 01 marca 2007

    Co roku mieszkańcy Ziemi piją 400 miliardów filiżanek kawy. Dla wielu nie jest to już tylko środek pobudzający – to sposób spędzania czasu ze znajomymi, chwila wytchnienia, przyjemność smaku i aromatu. W Polsce kawa jest bardzo popularna, ale teraz konsumenci przywiązują coraz większą wagę do jej jakości. Czytaj więcej »

  • Małe i średnie przedsiębiorstwa, które zajmują się hurtową i detaliczną sprzedażą artykułów i chcą skutecznie konkurować na rynku, nieustannie powinny dbać o swój rozwój, a co za tym idzie - sprawnie realizować niezbędne inwestycje. Zwykle najważniejszym problemem w tym przypadku jest ich finansowanie. W takiej sytuacji proponujemy leasing. Czytaj więcej »

  • Czy każda zapalniczka jest bezpieczna?

    Piątek, 16 lutego 2007

    Na to pytanie nie można jednoznacznie odpowiedzieć, ponieważ o tym czy zapalniczki są bezpieczne decyduje kilka aspektów - mówi Michał Drela z firmy Swedish Match. Czytaj więcej »

  • Prezerwatywa pozostaje od ponad 100 lat najskuteczniejszym środkiem zapobiegającym przenoszeniu zakażeń drogą kontaktów seksualnych. Prawidłowo użytkowana jest skutecznym środkiem antykoncepcyjnym a w dobie zagrożenia AIDS jest, w opinii Światowej Organizacji Zdrowia, najlepszym sposobem powstrzymania i zapobiegania tej chorobie. Czytaj więcej »

  • Najnowsze badania wykazały zaskakujący fakt: polędwica wieprzowa jest tak chuda jak najchudszy rodzaj mięsa z kurczaka - jego pierś (i to bez skóry). Amerykański Departament Rolnictwa dokonał analiz, wg których oczyszczona ze ścięgien i warstw tłuszczu polędwica zawiera 2,98 gramów tłuszczu na 80g porcję, w stosunku do 3,03g tłuszczu znajdującego się w 80 g porcji ugotowanej... Czytaj więcej »

  • Mięso - jakie, do czego?

    Piątek, 16 lutego 2007

    Czy zdarza Ci się nie dbać o to, jakie mięso kupisz na obiad? Jeśli tak, to czas zmienić nawyk. Okazuje się, że odpowiednie dobranie mięsa jest fantastycznym wstępem do pysznego posiłku. Istotą jest, by wybrać mięso, które będzie pasowało do potrawy, sytuacji, potrzeb i możliwości naszego portfela. Czytaj więcej »

  • JACK DANIEL'S TENNESSEE WHISKEY

    Piątek, 16 lutego 2007

    Jack Daniel's Tennessee Whiskey zdobył fanów stając się ikoną stylu i dobrego smaku w niezmiennej formie od ponad 140 lat. Są rzeczy, których się po prostu nie zmienia... Czytaj więcej »

  • Rok 2006 był wyjątkowym w historii Żywiecczyzny i Browaru w Żywcu, rokiem w którym świętowaliśmy 150 rocznicę powstania Browaru. Towarzyszące temu świętu obchody były największą imprezą tego typu w Polsce. Przede wszystkim było to jednak święto piwa Żywiec - największej polskiej marki premium i najbardziej znanego polskiego piwa poza granicami naszego kraju - mówi... Czytaj więcej »

  • Zamrożone smaki

    Piątek, 16 lutego 2007

    Truskawki to ulubione owoce Polaków. Lubimy dżemy o tym smaku oraz jogurty. A co zrobić kiedy przyjedzie ochota na nie po sezonie? To proste. Najlepiej sięgnąć po mrożonki. Czytaj więcej »

  • Wartość rynku produktów dżemowych w 2006 r. (średnia styczeń - listopad) wzrosła o ok. 15% w porównaniu do analogicznego okresu 2005 r. Producenci walczą o klientów nowościami smakowymi, jak również atrakcyjnymi opakowaniami. Czytaj więcej »

  • Mleko - składnik codziennej diety

    Piątek, 16 lutego 2007

    Oferta mleka na półkach sklepowych jest niezwykle bogata. Kupując je zawsze zwracamy uwagę na termin przydatności do spożycia. A mamy w czym wybierać. Dostępne jest mleko, które należy spożyć w ciągu kilku najbliższych dni, kilku tygodni, a nawet kilku miesięcy. Od czego zależy termin przydatności mleka do spożycia? - z tym pytanie zwróciliśmy się do naszego eksperta -... Czytaj więcej »

  • Ubiegły rok upłynął pod znakiem dominacji segmentu King Size. Aktualnie blisko 80% sprzedawanych w Polsce papierosów stanowią właśnie KS, z tym ze w ramach tej kategorii największą popularnością cieszą się produkty z niższej i średniej półki cenowej - mówi Marta Skłodowska, Szef ds. Korporacyjnych, Altadis Polska. Czytaj więcej »

  • Utrzymanie dużego udziału w rynku tanich marek papierosów i znaczny wzrost sprzedaży tytoniu fajkowego charakteryzowały rozwój rynku tytoniowego w Polsce w 2006 roku. Jest to efekt obecnej struktury podatku akcyzowego w Polsce, która zachęca producentów do wprowadzania na rynek tanich marek papierosów i alternatywnych wyrobów tytoniowych. Czytaj więcej »

  • Pasty do zębów - segment sensitive

    Piątek, 16 lutego 2007

    Ostry ból zębów podczas jedzenia gorącej zupy lub zimnych lodów, to może być objaw nadwrażliwości zębów. Ta dolegliwość dotyczy już prawie co piątego Polaka, więc coraz więcej osób będzie zainteresowanych kupnem specjalistycznych past. Czytaj więcej »

  • Środki do pielęgnacji obuwia

    Piątek, 16 lutego 2007

    Od kilku lat wartość rynku past do obuwia utrzymuje się na stałym poziomie. Przyzwyczajenia konsumentów sprawiają, że w strukturze sprzedawanych produktów umacnia się pozycja klasycznej pasty w puszce (62% rynku środków do obuwia ilościowo- (MEMRB 11/12 2006). Dzieje się tak pomimo pojawiania się nowinek i środków specjalistycznych, których udział jest niski i nie rośnie.... Czytaj więcej »

  • Bakalie - rynek

    Piątek, 16 lutego 2007

    Jak dotychczas rozwijał się polski rynek bakalii, kto ma na nim swoje miejsce, jakie są prognozy rynkowe? Na te i inne pytania odpowiadają najwięksi "gracze" tego rynku. Czytaj więcej »

  • Historia czekoladowego podpisu

    Piątek, 16 lutego 2007

    Powiedzieć, że marka Wedel jest perłą w brytyjskiej koronie koncernu Cadbury Schweppes, nie jest przesadą. Mimo burzliwych losów marki w czasach PRL i tuż po nim, nic i nikt nie mógł zagrozić jej prestiżowi i zaufaniu, jakimi od ponad 150 lat darzą ją wielbiciele dobrej czekolady. Uznawana jest za wizytówkę dobrego, polskiego produktu i narodową markę Polaków. Czytaj więcej »

  • Czekolada - smaczna i zdrowa

    Piątek, 16 lutego 2007

    Czekolada potrafi odnaleźć w duszach ludzkich to, o czym dawno już zapomnieli, czyli chęć do zabawy i apetyt na seks. Nieprawda? Na własne oczy mogli zobaczyć to widzowie filmu "Czekolada" na podstawie powieści Joanne Harris pod tym samym tytułem. Jak jest w codziennym życiu? Czekolada poprawia nam humor i uprzyjemnia życie, a czekoladowe serduszka pozwalają wyrazić nawet skrywane... Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51